Jag tackar och "trugar mig djupt"

Idag har jag gjort min sista dag här på Praktiken. Detta har genererat i att jag numera är en bok om andra världskriget, ett tal, 17 kramar och två vettekransar rikare. Jippie för mig! Att solen kastar sina strålar mot vårt avlånga land späder också ytterligare på känslan av skolavslutning som just nu råder i min kropp.
En av mina kollegor kom också alldeles nyss och gjorde mig uppmärksam på att hon bitit av halva sin tand pga av en kokoskola från Thailand. Lite kommer jag nog sakna dem i alla fall...

Igår fick jag ett samtal av min käre Torrben. Stina alltså. Hon sa att hon ville göra mig uppmärksam på att vi numera befinner oss i samma land. hurra säger jag och börjar på allvar att smida planer för sommarens tokigheter.

Och helgens planer börjar f o m imorrn att ta fart på riktigt, då jag styr kosan min mot Öre´t och kussen Sara. Där kommer det nog vankas röj!Dax att lägga rosé vinet på kylning.



Skepp och Stoj
Liv och Boj

hannie


Kommentarer
Postat av: Sara

ooh vilken härlig dag hörru.

Helgen kommer bli perfa, vad annars när vi kommer ihop :P

2008-05-08 @ 18:29:33
Postat av: Sara!

By the way, schyst kort!

2008-05-08 @ 18:30:26
URL: http://omsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0