knarkarkvart..

..är vad den bostadsyta som jag tillhandahåller, numer kan liknas vid. Detta beror dock inte på någon drastisk förändring av mina levnadsvanor, nej, det hela är ett resultat av helgens flyttande.
I fredags kom modern min och satte ribban for some serious utrensning av mina tillhörigheter, på lördagen kom även pappa och brorsan (sovandes i pickupens lastutrymme) och anslöts sig till det smärre städkaos som bredde ut sig över de 45 kvadraten. 
Allt gick förvånandsvärt och beundransvärt smidigt, vilket innebar att även smultronstället i Sörrping fick sig ett besök av oss glassugna hygientekniker. Så till tonerna av någon gammal discodänga och dans av 15-åriga tjejer i midje korta paljett kreationer, njöt vi i solen med var sin glasskreation. smarrigt värre! 
 
Men det har hänt mer saker i mitt enkla liv. Ni som lyssnade lite extra noga på morgonpasset i p3 den 21:e maj kunde höra mitt brev om min brors bravader utdelas till allmän beskådan. Jag har länge gått och tyckt att flera borde få chansen att ta del av fredriks sammandrabbningar med diverse djur. SÅ jag knåpade ihop ett litet mail och kan väl säga att det gick hem, både i studion och av vad jag kunnat urskilja, i min omgivning.

Dagen idag har inte bjudit på mer än ett konstaterande, jag behöver numer inte förväxlas med Casper och grabbarna. Jippie!

Snorkla lugnt!

hanna

Kommentarer
Postat av: Emma

smultronstället.. da place där du kan få en femåring i glassen

2008-05-27 @ 19:32:18
Postat av: hanna

the one and only!

2008-05-27 @ 21:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0