Mitt herrskap:

Det finns hopp även för en liten skit som mig. Jag lyckades knepa ihop ngt som skulle kunna beskrivas som en essä till gårdagens inlämning. Plus att jag idag lämnade in mitt färdigskrivna manus. Detta gör att jag nu kostar på mig ett : Hurra! Det är jag värd. Inlämningarna har också resultert i att nu för fulla hus har börjat att planera kommande helgen. Redan igår när jag gick hem från träningen funderade jag på om jag skulle ringa min kära kusse och säga att jag skulle komma och terra henne inför helgen. Men jag lyckades i kombnationen av att duscha och göra matlådor bort att ringa. Men vad väntade inte snällt på mig idag i min mobil när jag kom tillbaka från ett tråkigt möte med ett antal höjdare; tadaaa ett sms från kussen med en mellanraderna förfrågning om helgen inte skulle tillbringas ihop.
Ibland är bara livet lite för otäckt förutseende. Så det blir nog Örebro för hela slanten ihelgen och med tanke på de förutsättningar jag kommer att ha med mig i bagaget, skolfri och allt, så har jag en känsla av att stan redan nu bör börja ladda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0