Familjen Brodén

hej läskunniga!
vet inte hur det är hos er men i Götet regnar och blåser det värre än värst, med mina knappa stabbiga ben kommer man inte långt idag. Trots detta lyckades jag ta mig till jobbet och hem för att möta upp släkta som kommit för besök.
Det hela handlar om familjen Brodéns, helene (faster) henrik (farbror) och mina två kusiner jennie och julia som kommit till deras favoritsläkting alla kategorier.
Har precis varit nere och lämnat av dem vid spåris och jag måste erkänna att lite nervös blev jag allt, som att lämna ungen första skoldagen. Men jag gav dem en karta där alla spårvagnslinjer har var sin färg. Idiotsäkert.
Bästa ikväll än  så länge  måste ändå vara henrik som innan hittat en värmpump i kungsbacka och åkte och hämtade den själv= ingen frakt. "Det var ett MYCKET bra pris." Den prutgubben:)
Men nu är de på holiday on ice och kommer väl komma hemglidandes vid nio. Undrar vad jag ska göra så länge?
Kolla på bästa programmet just nu förstås, Färjan på kanal 5. Suveränt.

skepp och hoj!
hanna 




  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0