Här sitter jag i min ensamhet..

och lyssnar på världens bästa Aretha och känner mig lite ur gängorna. Detta kan förklaras genom att jag:
1. precis klämt världens finne under snoken, inte så coolt.
2. Saknar Susanne.
Susanne var min husspindel som levt tillsammans med mig i cirkus 1 vecka, ända tills i lördags då hon lite osmidigt placerat sig på min fars byxor som han tagit av sig. Detta resulterade i att hon blev brutalt mördad genom nedspolning i toalett.
Och
3. Jag har precis klämt i mig en 1 liter mjölk och på så sätt tillfört ytterligare en atrialj till min nuna. Mjölkmustasch. Det är  det som är grejjen numer, eller för att citera förpackningen med lösmustcher: "don´t be caught with a naked upperlipp."
 
Imorrn ska jag på bio med look-a-liken malin. Vi ska se tropic thunder, får se hur den kan va, vet faktiskt inte vad jag kan förvänta mig av män i kamoflage. Eller vad är det jag sitter och påstår, det blir nog alla tiders.
Ha det, adjöken!
hanna

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag skulle säga att kamoflauget i tropic thunder är enastående, jag förstod inte ens vem filmmogulen var innan eftertexterna!

2008-10-15 @ 23:19:42
Postat av: hanna

Oh my!Är det så?!Skitans också,jag som annars har stora problem att hålla ordning på vem som är vem. Ja menar det tog mig tre gånger innan jag insåg att mike myers spelade både austin och skurken i austin powers filmerna. Inte så bright.

2008-10-16 @ 08:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0