i gårdagens GP



Roligaste bröllopsannonsen någonsin. Jag citerar :
"Ett gäng reklamare med stora öron och partyhattar kom inranglandes till ateljen och bad om ett bröllopsfoto av klassiskt snitt. Sedan tryckte de ner brudgummen i stolen, vi tog bilden och detta blev resultatet. "

Vid intervju m brudgummen frågade man varför denna stela fotopose?
"Den klassiska bilden tror Richard Hallberg (brudgummen) är en pik. Det senaste året har han fått barn, gift sig, köpt en kombibil, blivit villaägare och går omkring i en batistinijacka."
- Pålm (hjärna bakom verket) tycker att jag vuxit upp för fort, att jag är brådmogen.

Ett halvår senare publiceras bilden i GP. När andra tidningar drog sig ut så gjorde GP tvärtom, i sann göteborgsk anda.



Planering inför Helgen

Fredag: Jobb. Afterwork. Lena och Orup (pinsamt.)
Lördag: Städa. Möta Stina ,Sara(?) och Frida och hänga på stan som det moppegäng Dr Alban sjunger om.
Tingsek på Sticky Fingers. Falafel i bröd.
Söndag: Bakfull (?). Promenad 


kram banan


Kommentarer
Postat av: Emmet van fonz

Visserligen råkar bloggar och försäkringar vara två av mina största intressen. Men givetvis är det också ett engagemang i vad som försigår i Hanna Öbergs liv. Till exempel så har jag faktiskt omyndigförklarat dig nu här idag och det är ju då jag som kommer att vara god man för dig framöver!



Nästa helg står min dörr öppen för dig! Om du vill komma till norrköping!

2008-10-31 @ 15:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0