Klipp tid på måndag och jag har beslutsångest.








Imorrn åker jag hem till Vidderna och metropolen numero uno, Källby.
Därefter direkt till Stenugnsbaden för att "tokkonferensa" med mitt jobb. Detta sker fre-lördag.Tror ni att det kommer att buggas ellar?! Jag har hotat min kollega att om inte han är snäll mot mig (har varit lite väl elak de senaste dagarna) ska jag i smyg fylla på hans vinglas och därmed förpassa honom till tillståndet "under bordet." 
Men det är klart, lite snäll borde jag kanske vara. Höll ju på att ta knäcken på honom idag när jag råkade kalla honom "Pappa." Vet inte om det var brist på umgänge från min riktige far som låg till grund, en fadersgestalt-situation så att säga eller om det mer handlade om ordspya från min sida.

Hepp nu måste jag packa!
Smell you later
Christian Slater/
hannie.

ps. Har hittat VÄRLDENS bästaste sida: http://www.yearbookyourself.com/ 

Kommentarer
Postat av: modren

Ha! den första,helt klart!!!

en annen sitter m. slingor för tillfället,

försöker "hotta opp" råttfärgen.

2008-10-02 @ 15:28:21
Postat av: hanna

och men det lutar mest åt nummer tre,känns overkligt bekant ut...kan det vara "ludmilla" frisyren?

2008-10-04 @ 12:34:53
Postat av: AK

Nej, Hanna, Blossom!!

2008-10-04 @ 18:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0