vad är oddsen..

för cirka en timma sedan var jag ute och promenerade i rask takt. Mitt i en upptempolåt får jag för mig att jag ska använda min fingervant-beklädda höger hand till att flytta min mobil från höger till vänster ficka på min munktröja. Och vad händer???????
Jo mobilfanskapet trillar ur han och rakt ned i en vattenpöl, den största på hela gatan naturligvis.
När ska verkligheten börja inse att jag är en rätt reko person som inte behöver utsättas några vardagliga påfrestningar?
Uh, Uh?
Tur för mig och alla er andra att mobilen fortfarande fungerar:)
Nä nu måste jag snabba på här, ska ju på inflyttningsfest. 

Ha en festlig helg hörni!

kräm
hanna.


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, Hanna! Hur lyckas du?

Skönt att luren fortfarande ställer upp :)

2008-10-18 @ 20:20:15
URL: http://omsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0