Dagens asgarv.



Det här mina damer och herrar är den sak som numer står allra högst på min önskelista.
En baconplånbok.
Finns för 149:- på Lagerhaus.
De som känner sig manade köper en sådan till mig. Och nej AnnaKlara, det går inte för sig att man köper en annan billigare plånbok på typ H&M och lindar in den i äkta bacon. Det blir inte i samma sak.

Finns även i mackautförande för samma peng, shit vad jag älskar den affär´n.

Klart slut
Varulvstjut//
Hannie.


By the way i lördags var jag med i lördagens GP, och för er som missade det kommer bildbeviset här:


Kommentarer
Postat av: Veronica

nice en kändis nu då;)

2008-09-24 @ 14:33:04
URL: http://veronicagerding.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, schyst plånbok!!



Du var inte tröööki´ i tidningen ser jag. Bra där Hanna! :D

2008-09-24 @ 19:12:07
URL: http://omsara.blogg.se/
Postat av: hanna

Nä, vad är det en säger: född stjärna.

2008-09-25 @ 21:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0