nä men om det inte skulle vara dax för...

lite uppdatering!
Det händer inte så mkt världsbildsrännande i mitt liv just nu. Jag jobbar.....och ja det är nog det.
Vet iint om det beror på direkt lathet från min sida eller att det bara är att konstatera nu när det snart är november-kroppen orkar inte med. 
Men igår bjöd jag upp till motion tillsammans med min gamla kollega Akay, hon drog runt mig där på Guldheden. Så lite ork har jag nog.
En annan mindre rolig grej, igår fotograferades jag för eventuell reklam i GP (Göteborgsposten.) Min ovanligt käcka energiknippe till chef kom i tisdags utspurtandes till fikarummet  skrikandes "jag har det!!."Hon hade kommit på den briljanta idén om att jag och två av mina kollegor skulle fotograferas. "Jippie, det låter ju som förträfflig idé" svarade vi i kör med hopp om att hon snart skulle komma på andra tankar och släppa det hela (precis som med idéen att jag skulle vara utklädd i Dina försäkringars maskotdräkt, sittandes på en häst och meddela förbigående att vi nu har ett skitbra pris på hästförsäkringar.)
Men eftersom hon är en kvinna som står för vad hon sagt, fick vi igår order om att stanna kvar på kontoret. Fotografen kom kl 16. Och det hela kläckte hon på vår lunch.perfekt.
Jag hoppas att jag inte blir den som skall vara med i annonsen, men som det ser ut nu så kan alla som har GP på lördag se moi med rubriken "Hanna vill ha Dina försäkringar." Vet inte om jag ska skratta, gråta eller bara spy-det får vi se på lördag.


Ha!eftersom det ääär sååå mycket roooligare med en bild i inlägget, så tänkte jag "men jag slänger väl in en bild på Dina Försäkringars maskotdräkt." Den som jag kanske skulle haft på mig. Så jag googlade helt sonika på just detta. Men vad fick jag upp-Nada.
 "Ok"  tänkte jag när ingen bild kom upp, "jag tar till plan B, googlar maskot och tar en bild på någon annan töntig,grön,fluffig maskot." Och vad får jag? Man får inte vara kräsen, päls som läder som jag brukar säga!

kramkalas//
hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0