Rumpan.

har precis kommit hem från en mkt trevlig middag med min kära gamla kombo, Malin.
Äntligen!Under hela sommaren har vi försökt att komma till skott och träffats men antingen har vi varit arbetsmyror eller också har hon lekt sjörövare vid den svenska kusten. Men nu, rättare sagt ikväll kunde vi båda undanvara lite tid för varandra och snacka igenom livet och bli lite klokare och lite mer blondiner. Och nu har jag upptäckt ytterligare en resturang med god mat för alldeles för dyr peng och till råga på allt hette den rumpan. Kan tycka att det är lite för mkt att ta gammal hederlig underlivshumor till de fina salongerna, det rimmar liksom inte.

Annars har det inte hänt så mkt mer på livsplanet. På jobbet går det bra och jag har i två kvällar i rad nu lyckats somna i soffan kl nio.Helt min melodi.
Imorrn åker jag hem för att tillbringa helgen på slätta, pappa fyller gubbe så då vill man ju inte missa tillfället att kunna reta honom. Har på känn att han kommer med något spydigt tillbaka.

hepp nu ska jag fortsätta titta på tv:s ögongodis numero uno just nu och dregla lite till.

Klart slut-varulvstjut!
hanny.


Kommentarer
Postat av: Mickan

haha förvånar mig inte att du gillar honom! Han är helt klart bäst i cm!

2008-09-05 @ 10:56:08
URL: http://noone08.blogg.se/
Postat av: Veronica

nice ögongodis han är grym ju:) haha kanske ska bli en ny grej för mej då hehe :P

2008-09-05 @ 11:02:25
URL: http://veronicagerding.blogg.se/
Postat av: M

2008-09-06 @ 10:48:51
Postat av: Matilda

Tack, har länge påstått att han är en riktig heting men ingen håller med mig. Visste att jag kunde lita på dig!

2008-09-06 @ 10:50:16
Postat av: Sara

Det var inte rumpan bar då? Där har jag vart :D

2008-09-09 @ 22:08:04
URL: http://omsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0