Utelåst och gött häng med Dymo Danne

hola amigos/amigas!
donde esta?...

..Ja och det var nog ungefär det jag kommer ihåg från 2 års studier i spanska.
Pinsamt men ytterst sant.
Men här ska inte jag sitta och ytterligare  spä på min bristande insatthet i främmande språk, jag tänkte prata om vad jag har gjort idag. Kul för er!
Imorses måste jag varit trött, eller också hade vatten från min morgondusch runnit in i örat och in i hjärnan, för jag lyckades med den ädla konsten att låsa mig ute. Det ligger bra i mun när man säger att man bor i en kulturmärkt kåk men precis som vilken plastflamingo som helst så handlar det mer om en kitsch situation. Ser bättre ut än vad det är.
Min dörr låser sig nämligen av sig självt.Lyxigt kan tyckas, lite så där matrixinspirerat, men tro mig det är inte Kul.
Den 25:e, löningsdag och Gud visar än en gång att min person inte är mycket att skryta om.
Men som tur var har min oerhört kloka hyresvärd gjort en kopia till sig själv utan min vetskap. En del kanske skulle tycka att det var lite varning på det men inte jag, jag älskar´na! 
Jag har idag också hunnit med att skaffa en ny kompis också, Danne. Han är en Dymo, en appat som man kan göra textremsor med sitt namn på med. Fullständigt onödig och helt underbar, jag började fort att missbruka. Det hela slutade med att jag gjort klisterremsor med mitt namn i en krokodilram.

Till helgen blir det till att skjuta av, inflyttningsfest i min enkla boning tillsammans med en hel hop av trevliga människor!


antar att det kommer komma ngnslags fotokollage på kända och okända nunor vid nästa inlägg.
Men nu ska jag gå och varva ned, imorrn skall jag tydligen ha "utvecklingssamtal" med chefen min och då kan man ju inte sitta där döfödd.

Adios!
los hanos.


Kommentarer
Postat av: AK

Jag ber om ursäkt för eventuellt galenskap under gårdagen! Jag hade fantastiskt kul iallafall, trots att många delar av kvällen fallit bort. Tex min mobil, jag tippar på att den ligger i en viss buske. Jag vill också meddela att både jag och Karl vaknade i soffan med alla kläderna på kl. 10 imorse, sen sov vi till kl halv fyra. Resten av dagen har mest varit ågren. Tack Hanna, det är bara med er man blir så galen. På riktigt alltså, tack, det var fantastiskt igår.

2008-09-28 @ 18:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0