When you can no longer see the sky for all rainbows, then you know that you are gay.

Ha ha ha!
Ovanstående text såg jag upptryckt på en solgul T-shirt i lördags natt någon gång vid halv 1 på natten, någonstans i närheten av Brunnsparken. Den var hysterisk, galet ful fast framkallade ändå typ samma känsla som en avdomnad fot -obehagligt fast ändå halvspännade på något vis. 
Och på tal om ful, hela kvällen var full av fulheter, på många olika vis och skepnader....















...men hey vi hade iallafall tur med vädret.

Käpp rätt
hannuk.

och Ak Niggah-Det är jag som ska tacka, var kväll med er är en föreställning!

Kommentarer
Postat av: Sara

Damn!

Det ser ut som ett hejdundrande kalas! Bra där Hanna!

2008-09-30 @ 10:37:54
URL: http://omsara.blogg.se/
Postat av: Tina

Schysst förstakort, haha..

2008-09-30 @ 13:07:24
URL: http://totinona.blogg.se/
Postat av: hanna

Sara: det VAR ett hejdundrande kalas och allt fortsatte på svartklubb i gamlestaden, med mustasch och en öl av det ringa värdet av 20 spänn i näven. Kan livet bli mer varg i fårhage än så?:)

Tina: tackar tackar men jag ska inte ta åt mig av hela äran för detta once in a lifetime moment, bilden skall helt och hållet tillskrivas min käre vän och hennes flinka fingrar

2008-09-30 @ 20:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0