Ha!

i typ en vecka har jag kliat mig i huvudet och utbrustit; Men va faaan, vem har ändrat mitt lösenord!!!!!!!!!!!
Insåg nu att jag försökt att logga in med min bloggadress....Ding ding!

Jag är tillbaka på vidderna. Ja, jag hoppas frivillig dethäringa med Valborg. Bli full i gryningstid och dansa runt en eld. Jag är väl ingen kannibal eller?? Och förresten hörde jag på nyheterna att man det är törrt i markerna ikväll.
Så jag har istället sysslosatt mig med att titta på min mor och min far och deras senaste projekt- tapetsering. Bättre än parterapi! som mor´n min uttryckte det.
Och nu sitter jag här i ett hörn hos mickan och björna och deras två intryckta katter. Inte helt fel för en torsdagskväll.

Ta det lugnt ikväll, gör inget som jag förmodligen skulle gjort!

NI vet vem ni älskar att älskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0