lång tid-massor sett

Hello Hanobalovers!

Hoppas allt  är bra med er alla därute, korta som långa, rödmosiga som likbleka?!
Själv mår jag ganska förträffligt. Sitter här och nostlagispelar;

och lite sådär drömskt återblickar över vad som jag egentligen har varit med om under den gånga veckan som gått i påskens tecken.
Jag var hemma som kanske vissa av er märkte, ja på slätten alltså och There´s no party like the slättaparty som vi brukar säga. 
Och det hände mycket därhemma. Det frossandes i nougatägg, Villevallades på det däringa stadshotellet och så ;



cruisades det  i Väla bara. No big deal.

I måndags var jag tillbaka i Göths igen. härliga göths.
Och sedan dess har jag pysslat med både det ena och det andra och bla annat har mitt jobb fått ut sin reklamfilm på lokaltv . Äntligen, trodde aldrig att de skulle bli färdiga. Och ja, det är mig ni skymtar i bakgrunden.
Och så har jag haft lönesamtal som slutade m tårar, ja av lycka alltså. Låt oss inte tro något annat.

Ja det var väl ungefär det som har hänt sedan vi hördes av sist. Nu ska jag bötta högtalarsystemet med en låt , nja, kanske de två av de ... eller nej, 3 bästa låtarna som just nu kan peppa mig själv med när jag inser storleken på den tvätthög jag måste ta tag i har.
Japp, så kul liv har jag.

Ni vet vem ni älskar/


Kommentarer
Postat av: Matilda

och här går man runt och tror att du kallas för Hanoba, så visar det sig att det är Hanoda. PINSAMT!

2009-04-23 @ 22:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0