solstinn

hej folket!

hoppas allt är bra var ni späda själar befinner er!? Själv har jag rast, och den utnyttjar jag till fullo genom att köra lite uppdatering här. Det har hänt mycket på sistone, eller ja, mycket och mycket men mer än vad som brukar hända i mitt liv. Jag har tillexempel bytt tagentbord till ett mer ergonomiskt. "Slimmat och sofistiskerat" sa försäljaren, "Ha! som mig då" svarade jag och hoppades på rabatt och det fungerar faktiskt ganska bra. eller också är det jag som inbillar mig.
Igår hade vi coachning här på jobbet också, av en man som hette Kent Hultkvist, tydligen någon stor idrottsprofil..?...Var sådär spännande, jag har egentligen aldrig förstått mig på de däringa coacherna. Känns diffust. Livscoach liksom- vad är det egentligen?

Annars så traskar livet på som en trogen collie vid min sida. Till helgen återvänder jag till de östgötska skogarna för att fira i lägenheten som kommer bli emma och niels lilla ide. Det vankas inflyttningsfest och vad jag fattat så kommer det bli superb. 

Hepp, jobbet ropar.

Tjingeling!
Hanny. 


Kommentarer
Postat av: modren

ha´t så sköj i Norrköping. du kommer väl på torsdag till oss va´?

- med eller utan kvast?

2009-04-02 @ 18:52:51
Postat av: hanna

Hej mor, tackar så stjärligt.

Ja jag kommer hem torsdag,vid femisch ungefär.

Kul skämt så här i påsktider, det blir utan tror jag.

2009-04-03 @ 14:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0