what you do with a drunken sailour

vem: hanoba
var: gamla stan, hufudstaden
placering av kropp: på säng i framåtstupat sidoläge.

Hej Småkakor!
 
Jag är, som era småhjärnor har räknat ut , i estocolomo (enda ordet jag kommer ihåg från 2 års lärande av spanska) och här ska jag bli ett tag.
Just nu sitter jag här och häckar på mitt hotellrum i väntan på (nej inte godot) utan på kollegorna fredrik och gustav och att de ska bli färdig med sin kurs. 
Så för att snabba på den tid jag har, har jag tänkt göra en liten betygsättning på mitt hotell.

Namn: Lord Nelson
Var: Västerlånggatan 
Tema: Gubbhäng/marin/skeppar/machomachoman/ skepp i flaska- inspirerat.
Färger: Blått och rött av det maskulina slaget.
Bibliotek: Bibeln, Brott & Straff samt bra-att-ha boken "Tacka och ta emot." Ja, den sista kanske är ett försök till att sprida lite jämställdhetskänsla till rummet. 
Badrum: För tankarna till den gamle och havet. behöver jag säga mer...?
Sängar: inte helt ok. halvhårda, den sängsorten jag absolut gillar minst. Ja menar, ska jag hata dem eller är dem lite ok ändå? bra studs för hoppa i säng dock. ja och då menar jag den oskyldiga sorten. låt oss inte tro något annat.
Kul detalj: Boken "what you do with a drunken sailor"

Summa Kardemumma:



det blir 2 hannisar av 5. 

Ni vet vem ni älskar att älska/


 


Kommentarer
Postat av: the man with the djävulusiska skoskavet

sluta lipa! du har inte tillbringat ett halvår i en oschön husvagn! btw har en bra låt som jag länkar till nu och du är tvungen att lägga in den i nästa blogg inlägg! deal? http://www.youtube.com/watch?v=7AQknSzA1AU

2009-04-24 @ 12:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0