Körigt.

Ding ding!

Det händer väldigt mycket i mitt liv just för tillfället. I stan pågår kulturkalaset som hittills bjudit på både veronica maggio, laleh och dektektivbyrån för min del. Otroligt lyckat.
Samtidigt smygstartar Way out West idag så det blir Hajen i Annedalskyrkan tillsammans med mina inkommande nattgäster från de östgötska skogarna. Och så befinner sig alla jag kan namnet på och känner för i stan, Yay!
Igår trodde jag dock att hela helgen skulle rasera, jag gick och blev hypokondriker för en stund. I tisdags träffade jag annaklara för första gången på länge och hon hade fått svinkoppor. Och eftersom den människan alltid ger bestående men efter att man träffat henne trodde jag givetvis att de blåsor som uppkom runt 12 tiden på överläppen igår natruligtvis var svinkoppor. Så Hanna sprang som blixten själv till närmaste vårddentral, där hon fick beskedet att hon hade fått munherpes. "Det är ingen fara men det är ett virus som inte går att bota utan du får härda ut," svarade doktorn med vad jag misstänkte ett hånglin på läpparna. Eller också var han bara glad att se mig. Så där kul.

En bra sak har dock hänt, min kamera fungerar igen! Var på mediamarkt i måndags. I 1 och 1 halv timme. Tur att man har ett ansikte likt ett rådjur för killen i disken tyckte så synd om mig att jag fick en kopp kaffe att förtära i väntan på att mitt minneskort formaterades, inte helt fel.
Så det blir en uppdatering  framigenom med goa bilder från wow. 

Men nu måste jag sätta igång här. Ha de gött tills vi hörs igen!

Ni vet vem ni vill dricka the i bersån med/

H.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0