talk to you later, christian slater.

Mina förtroendegivna!

Nu skulle jag kunna lägga upp en bild på vad jag ätit till lunch här eftersom jag egentligen inte har något vettigt att säga, men det skulle bli lite innehållslöst. Eftersom mat varken intresserar mig utan mer ses som ett onödigt måste i mina ögon så tror jag att jag förskonar er.
Det vankas höst och därför är det också dags för lite förändringar i tillvaron. Ni vet; ny ort, ny bostad och en sjuhelsikes massa snoosning som sig bör när mörkret ligger tungt en måndagsmorgon.
Jag bor numera hos päronen eftersom jag inte känner att jag hittat någon lägenhet att tala om. Men jag är gla´ ändå. Nu kanske man äntligen kan ta sig i kragen och lägga lite lakris i källbys elljusspår och börja jobba på beach 2010.
 
Annars så rullar livet på som sig bör. Jag får med mig (efter evigt tjötande) min trogna vapendragare Emster med till Indien i november ändå. Det ska bli sköj, och onyktert. 

På jobbet har det börjat ta fart. I höst vankas det blir kursdagar i stklm, mässor i göta och kräftskivor lite här och var i landet. Ja ni hör ju, det verkar bli en "hela havet stormar" -höst. Just the way we like it.

Nä men nu ska jag lyssna vidare här, ni förstår vi har fått belöning här på jobbet. En radio. Och på den har och spelas just nu mina favvolåtar alla kategorier just nu. Då kan man inte sitta här och nesta.



Ni vet vem ni/

h.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0