Ett gott nytt år i gott sällskap.


.....

ja, att önska något annat vore ju otroligt opassande så här sista dagen av 2009.
Tänkt!, ett år till av denna gudsförgätna blogg. Inte illa pinkat. Jag tror att jag börjar komma in på mitt tredje år nu som digital vardagsgrubblare....
 
Hoppas er firning blir lyckad. Själv skall man ta igen förra nyår med råge! Då låg jag nämligen hemma i feber och frossa. I år planerar jag roligare aktiviteter för min kropp och hjärna.
Kvällens schema: appletinis, bastu, bad och vidare mot olika fester runt om i stan. Därefter kanske lite nyårsfyverkerier på götaplatsen. och sedan blir det ytterligare hemmafest och hålligång tills gomseglen kroknar!
...Antar att det blir en uppföljning på det på måndag....

Jag kan också meddela att fanny hed sköter sig. Lunchade med den reasaliga kvinnan förut. Den lyckan som lite överdriven konsumtion kan framkalla ska man aldrig underskatta. Något att tänka på inför kommande år.

Hepp men då är det väl bara för mig att säga:

Gott Nytt år!

Ni vet vems läpp ni skulle vilja krypa upp, dö och bilda mustasch på/
H.


Kommentarer
Postat av: Mahesh

Idag gjorde jag nästan på mig. Satt och gick igenom arkivet över mitt livsverk (catchy) och så hittar jag en länk från 2007: Mullbergaskolan.. och visst fan, skolan lever och frodas fortfarande. Helt fantastiskt: Gå in och läs: http://mullberga.se/

2010-01-09 @ 15:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0