ja





Jag lever och frodas i kalla Sverige. Pga av mitt liv numera håller en hastighet av 7090 km/h och varvas mellan julklappshandling, julbak och köra in firmabilen i ett för lågt garage och på så sätt kila fast den i taket-
så har jag varken hunnit lägga upp bilder eller reflektera vad det var vi var med om i kryddornas land.

...Plus att mit bredband krånglar....

Men förtvivla icke! Jag är lika seg som Don Quijote var vimsig så jag återkommer med en, ett kavalkad/parad/medley. 

Precis som ni vill ha det.

Ni vet vem ni vill mysa i nysnön med/
H.


Ps. Förresten! Grattis i efterskott till Fana Trana och Mättlainen som förenade med oss andra och fyllde 23 medan jag var borta.
Ni vet att jag gillar er!

Kommentarer
Postat av: Mättie

Jag har slutat bli äldre, fyllde 21, inte 23!

2009-12-12 @ 10:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0