Viernes

Ibland krävs det alldeles för mycket energi bara för att vara mig. I morse när jag skulle gå till jobbet stod temperaturen på 0 grader, vilket i göteborgska mått motsvarar ungefär - 21.   och just idag hade jag valt att ta på mig ett par kalasbyxor. Eftersom en inte vill kosta på sig ett fruset underliv så här mitt i singellivet, så  blev det blev det spårvagn till jobbet. 

Anyway,  Fredag den 13:e. Någon som känner av et? Inte jag heller,  mer än att jag har två individer som tillsammans utgör ett föräldrarskap till mig  skall komma och hälsa på i natt. Men det kanske inte är direkt otur.

Imorrn är det alla hjärtans dag iallafall. Själv ska jag tillbringa kväll med frida, maggan & 3 boxar vin och tillsammans ska vi gotta oss i historier om uppbrutna förhållande. Som sig bör den 14:e dagen i februari. Kanske blir det knas i natten också.

Adjöken/
hanster.

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Dags för en uppdatering kanske???

2009-02-24 @ 11:27:18
URL: http://saramatildajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0