Här sitter jag och villar bort mig i penseldragens värld...

Ja, jag är en kulturkofta. Trots att jag numera inte längre verkar i den kulturella sfären och att man numera skulle kunna tro att jag under dötiden spontansurfar in på Di och kollar aktiekursen. Men tvivla icke mina kulturvänner! För trots den svarta lilla kavajen (som jag för dagen kläder min kroppshydda med) sitter jag här och kollar auktionsutbudet på Christies. Och jag kan konstatera att jag; 1. HATAR naturlandskap. Hur fan kan en tavla föreställande älgkalv på kalhygge vara värd 1000000?.... PUND? , 2. Vill att denna:



skall pryda någon av mina babyblåa vardagsrumsväggar.
och 3. Jag älskar Antikrundan.
Japp, det var väl ungefär det. Nu ska jag iväg på mingel på Handels. Ja ni hör ju.

Lek med stek/
hannie.

Kommentarer
Postat av: Emma von af edsnabeln

Hej Hanna! Vad bra att du är ute i god tid!! Det är min melodi numera. Bokade in en öl med en kompis 2 veckor i förväg häromveckornas bara för att få förhinder i sista sekund haha.. Vad ska man med socialt liv egentligen, när man har jobb.



Vet du vad? Jag skulle vilja föreslå en visit hos mig efter den 13 mars. För då ska mitt arbete ge frukt och jag kommer ha lagt allt va stress heter på pakethållaren. Vad sägs om det? VAR GOD BEKRÄFTA ATT DU FÅTT DET HÄR MEDDELANDET!



Med vänliga hälsningar/Best regards



Emma von af edsnabeln

Executive producemanagement leader in charge

very.important.person.with.bigpower.and.competence@hugecompanyand sons.com

2009-02-11 @ 19:39:38
URL: http://catchy.blogg.se/
Postat av: Emma von af edsnabeln

Hej Hanna! Vad bra att du är ute i god tid!! Det är min melodi numera. Bokade in en öl med en kompis 2 veckor i förväg häromveckornas bara för att få förhinder i sista sekund haha.. Vad ska man med socialt liv egentligen, när man har jobb.



Vet du vad? Jag skulle vilja föreslå en visit hos mig efter den 13 mars. För då ska mitt arbete ge frukt och jag kommer ha lagt allt va stress heter på pakethållaren. Vad sägs om det? VAR GOD BEKRÄFTA ATT DU FÅTT DET HÄR MEDDELANDET!



Med vänliga hälsningar/Best regards



Emma von af edsnabeln

Executive producemanagement leader in charge

very.important.person.with.bigpower.and.competence@hugecompanyand sons.com

2009-02-11 @ 19:40:44
URL: http://catchy.blogg.se/
Postat av: Emma von af edsnabeln

jag vill bara påpeka att det inte var meningen att länka till den obskyra sidan sons.com.. men nu när jag har det; God läsning!

2009-02-11 @ 21:49:16
URL: http://catchy.blogg.se/
Postat av: emsa remsa

hanoba.. jag måste förtydliga mitt förra inlägg. just den 13 mars går det icke.. men EFTER DET går det fint som mesost. Om du inte vill jobba extra på UF-mässa förstås!! hej hopp gummiplopp

2009-02-12 @ 20:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0