hyperius hannus



Det verkade inte vara många som nappat på min annons om ett kroppsbyte. Fint att alla min läsare trivs så bra med sig själva. Det glädjer mig..

Annars åker jag hem till helgen, Stina´t Enestig fyller år och skall tydligen firas på bästa sätt. Hann ju inte riktigt med att umgås så mycket som jag kanske skulle önskat över jul så vi får göra en reunion till. Ni vet, bota "Hanna-begäret."
Annars flyter livet på bra, på jobbet är det hyper just nu. Finanskris-in my ass, hos oss ökar snarare det lavinartat och jag jobbar över i princip varje dag. Kontoret har bestämt sig för att vara med på en stor hästsportsmässa i Göteborg nu i februari och gissa vem som fått huvudansvaret. Nej inte Anna Skipper. Jag naturligtvis och som amerikanar´n cruisar skall jag försöka glida hem detta schabraket. Så ni kan ju förstå att det inte infinner sig några Thomas Di Leva moments i min vardag just nu. "Jag önskar att jag kunde klona mig" är ett begrepp jag förut snös åt men nu börjar känna inte vore fy skam.

Hepp nu ska jag packa  ner resten i min lilla resväska jag fick av min kära lillebror i julklapp. De kan när de vill.

Behave!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0