invigning och flyttlass



G´mates!
Ännu en förträfflig fredag är påbörjat och jag är på ovanligt strålande humör! Ja, jag vaknade till och med innan klockan ringde idag och kostade på mig en microgröt med äpple och kanel. Det gäller att finlira när tillfällen ges.
Och dagen har liksom fortsatt i samma takter och lite senare idag ska jag förgylla en grupp människors vardag med min närvaro på en invigning. Vem vet kanske antar firningen formen av en afterwork i storstaden efter, det verkar luta däråt.
Min helg ser annars ut att bli lika vidöppen som slätta hemma, kanske blir det till att vara trivsam och hjälpa mina nänner malin och viktor när de flyttar på lördag men annars ska det för första gången på länge bli skönt med en toklugn helg. Ni vet äta kex, ost och dricka fulvin. Som sig bör.

Kyss och kläm (den var speciellt för dig pappa, jag vet att du älskar när man säger så)

Hannie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0