Jag skäms över mig själv...

de som känner mig och hälsar på mig lite artigt ibland, vet att jag HATAR allt som har med kändisar i situationer-som-vi-inte-sett-dem-tidigare-program. Men jag har blivit övertalad att i afton inviga min vän micaelas totalstylade lilla etta med just det- let´s dance.
Erbjudandet om trivsel i afton kom igår och genast kände jag mig oerhört  IQmässigt nedvärderad när jag ytterade orden "Ahh let´s dance, det tittar jag inte på." Eftersom micaela är en person som inte tar ett nej speciellt bra, underströk hon varje tugga av den indiska maten med "Åh såsen känns som sammet mot min tunga" och "mina smaklökar dansar tango i munnen på mig" ända fram tills jag hade gått från ett klart NEJ! till ett "jo men alla förtjänar ju en chans." 
Fast det är klart min favorit ska ju vara med. Karl´n som aldrig skulle ursäkta sin egen person- Carl Jan Granqvist. 
Så vad är det man säger; Chips och Dipp och jag är din.


Gull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0