TUUUUUT


Hello Children!


Onsdag i idag och jag är helt själv på kontoret.
 Idag skall det kursas det för fulla muggar i hufudstaden för mina kollegors del. Detta har genererat i att de fem i åtta ringde, inte för att kolla hur det går för mig utan för att meddela att frukosten i dag på X2000 består av, citat:
Kaffe (som smakar varm cola)
Fralla (med EN ostbit och EN gurkbit)
"och så hann vi inte köpa någon tidning så nu sitter vi här och lusläser bistromenyn."

- Rätt åt er, glidare svarade jag och meddelade att det idag på kontoret råder en alldeles utmordentligt härlig stämning där det bara är jag som befinner mig än så länge.

Men det här med att åka tåg. Vi och diskuterade fenomenet igår. Att ett dussin personer frivilligt klämmer in sig i en halvstor tågvagn med packning, husdjur, kläder och lemmar. Tur att man kan skylla på att det är miljövänligt, för vette katten om det är speciellt människovänligt. Jag skulle mer se det som ett socialantropologiskt expriment, en korttidsversion av Big Brother.

Men nog om det, idag blir det lunch med en god vän senare ska jag försöka dra mig iväg till gymmet. Sjukt osugen, men väl behövt.

Kämpa på//
hannie.


Kommentarer
Postat av: probably the best brother in the world

det är inte dom som glider... det är DU!! sitter och föräkrar ett arabiskt halvblod och en amazon är väll att glida på jobbet?

2009-01-29 @ 23:16:42
Postat av: Anonym

"probably the best brother in the world"- vaddå Simon då eller?!

2009-01-30 @ 10:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0