Själsboning säljes



En välhängd kroppshydda säljes.
163 centimeter i manken, grönmjölig ögonfärg och nyss slingblonderat hår får du på köpet.  Du ska inte vara rädd för att "hugga i" där det behövs, ha en lätt ironiskt inställning till det arma objektet  och vara beredd på att du kommer att få kämpa för att komma någon vart i livet. MEN är du beredd att göra dessa undantag kommer du få en förträfflig boning och en trogen kamrat för resten av livet. 
Kort och gott: jag rear ut min kropp. Den har gått och blivit sjuk för andra gången inom 1 vecka. Kan också tänka mig att låna ut den på foder, eller byta med någon annan, vad som helst bara jag blir av med skiten.
Du kan nå mig genom att skriva ett inlägg här på bloggen. Först till kvarn gäller.


Kommentarer
Postat av: Immet Brewn

Den sista utvägen är alltid alltid prostitution. Finanskris, skoskav, jobbig tenta, you name it!

2009-01-14 @ 09:49:11
URL: http://catchy.blogg.se/
Postat av: modren

inte deppa ihop! jag tror den är inställd på vintervila, den kommer igen...

2009-01-14 @ 10:28:25
Postat av: Emma Edstrüm

ja men det var ju liksom det som är problemet, därav min kortfatthet. Allt efteråt är liksom alldeles suddigt. Chocken var total. Nej jag kan inte ens komma ihåg vad jag gjorde den dan.

2009-01-14 @ 15:06:11
URL: http://catchy.blogg.se/
Postat av: Emmet alfons

BTW.. (förresten) den 24 januari är det stort galej på en båt i hamnen. Jag tycker att du borde komma hit då! /Emo

2009-01-15 @ 14:03:28
URL: http://catchy.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0