Att överleva en tillbakagång

Raaaaringar!

Jag är tillbaks på många sätt och vis. Sedan vi hördes av har jag lyckats spendera alla semesterdagar, både hemma och under tennisveckan i Båstad. Ja, vi hoppade Smögen och drog mer söderut. 
 Man skulle kunna säga att jag gjorde lite av en kulturstudie i hur såkallade rikssvenskar engagerar sig i varandra, sitt cashflow och sitt ständiga ego. Och hur otroligt humorisktisk det kan bli.
Men jag hade det ändå väldigt bra. För hur ofta bor man så att man kan åla sig hem efter en utgång. Inte ofta i mitt liv i allafall, senaste gången jag gick hem från en blöt kväll på stan vilade jag lite grann i ett dike för att senare bryta ihop då jag insåg att jag hade en halvmil kvar att gå.
Men nu är jag åter tillbaka i Göta, som välkomnat mig med en kalldusch. Fast varför klaga, då har man ju en ursäkt till att ligga i soffan i fosterställning och får sin enda motion genom zappande.

Var tillbaka på jobbet i måndags också . Kalla mig blond men inte trodde jag att det skulle bli så djävulskt jobbigt att börja jobba igen. Såå trött har jag varit. Imorse fann jag mig själv inte ens lyfta undan täcket utan ålade mig ur det för att sedan lägga huvudet i handfatet  och brassa på med kallvatten. Inte ens det hjälpte. Men jag jobbar på det, jag gör det.

Till helgen vet jag int´ vad jag ska hitta på, så är det någon som behöver lite hanna så får de JÄTTEGÄRNA komma till Göts och ha det king. No strings attached!


Ni vet vem ni vill ha till kaffet/

Han Solo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0