En påse med skridskor, Lissan och en finöl.

Mina Miniminkar!

Lite uppdatering kanske är på sin plats. Men eftersom jag numera går på sparlåga får ni infinna er i att jag kör på latmaskmetoden och gör den korta varianten idag.
Sedan vi hördes av sist har jag hunnit med mycket och absolut ingenting. Jag har varit en god familjemedlem och barmbarn....ha ha Barmbarn...jag menar ju naturligtvis barnbarn. Jag har simmat ikapp med en hund, geggat ihop glass och jordgubbar och umgåtts med a bunch of folks. Nyss är jag också hemkommen från en tredagars i Göta.
Det har hunnits med både liseberg och en och annan öl. Och så har jag hookat up med lite Nörrfolk, vi kan kalla dem Emma och Niels. Ja det har ju givetsvis involverats andra också till vår trevliga lilla trio, detta iform av kusiner och kusiners kusiner och Görans storasysters farbrorssvåger. Ja ni fattar. Men det var trotsallt detta strävsamma gamla paret som följde med mig dagarna igenom;


Ja emma är då personen till vänster i bild och Niels i högra. Om det var svårt att urskilja.

Ni vet vem ni vill ha i sidovagnen/

H.


Kommentarer
Postat av: emsa

Hej Hanob!! Vilka snyggingar! Tack för trevliga dagar!Hur var det i smoegen? Party eller pensionär?

2009-07-21 @ 16:55:30
URL: http://catchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0