Hanna Övergivar´n

Mina ligister!

Jag skäms när jag tänker efter hur jag har behandlat er det senaste, som att lämna ungen på 4H kollo och sedan glömma och hämta´n. Men nu är jag tillbaka lite smartare, mer stressad och med ett humör som efter omständigheterna ändå kan förklaras som gott.
Sist vi hördes vid mådde jag som jag förtjänade så här i svintider men nu har det klarnat till i huvet och jag har frisknat till. I helgen var jag slö, ja vi kan till och med säga lat men efter båstadsäventyret kände jag för en paus från svalkning av strupen. Dock kom yrvädret och tidigare namnsdagsbarnet Emmott van Deer Ed till stan för att umgås.  En fin gest.
Det blev två fikor och planering inför WOW, då en hop av människor kommer till mig och mitt lilla krypin för att sova ruset av sig. Jag längtar.
Sedan Emmets besök har dagarna i vecka 31 mest bjudit på stress på jobbet då vår skrivare slängt in handduken och varit grinolle ända sen i fredags. Givetvis i semestertider. Men ett kommande behag blir dock till helgen när de två som gav mig liv och er lycka kommer för att hälsa på deras favoritdotter. Och tillråga på allt så blir det Ullared till fredag. Jag gillar´t.

Men nu ska jag fika med grabbarna Grus. Det vankas kanelbulle.

Ni vet vem ni drömmer om/
H.


Kommentarer
Postat av: modren

Ha! du kunde inte bli annat än bra med sådana

föräldrar!!

2009-07-29 @ 16:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0