dagen mitt i veckan även kallad "lillis"

mina småsnaggar!

tillbaka i göths är jag och sitter här fast med tidernas sämsta internetuppkoppling samtidigt som jag skall ladda upp bilder från i lördags. En del har påpekat att jag är sämst på att dela med mig av mitt liv genom bilder. Ren strategi menar jag. Eftersom jag kan vara den mest ofotogentistiska människa som finns så ligger det inte mig för att finnas med på bild, jag blir som chandler i vänner. Men det var inte det jag skulle gå in på, trots min kan tyckas fotoskygga person så kan jag iallafall bjuda på lite bilder från i lördags. Ja de jag hann knäppa av innan batteriet dog. Ja ni hör ju.









Ni vet vem ni (om ni vore boa) vill krama ihjäl/

h.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0