dagens rödskinn

Det är jag. Du kan kalla mig Arne Ryggöm.

Efter en helg i UV strålarnas tecken kan man lugnt konstatera att huden på min rygg inte mår bra. Den verkar genomgå någonslags existentiell kris. Eller också har den bara fått rabies.
Den är röd, beröringskänslig och hyser agg mot allt och alla som kommer i dess väg. Provade att introducera en ny bekantskap, Aloe vera, men inte ens den blev betrodd utan sjönk genast in i den ilskna ryggtavlan och försvann.
Så nu sitter jag här, som en j'!%&la Quasimodo med ryggsmärta och jämrar mig. Och det värsta- jag har bara mig själv att skylla.

Men en bra sak som får mig att glömma allt- 5 dagar kvar till SEMESTER. Och eftersom det är min första betalda semester någonsin ska inte ni sommarjobbare/knegare/mellantvåjobb-are tro att detta skall slippa er förbi. Jag har bestämt mig. Vi börjar festen redan nu, alla ska med!



Ni vet vem ni vill sitta brevid i bussen/
H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0