en blöt en

Hey, you fancy pancy piece of folks!

Det är Fredag. En äckligt blöt Fredag. Och då menar jag inte ur en "fredagsfräckis"- point of view. Det är kallt, vattnigt, blött, flytande, drypande väder i Göths idag. och så blåser det på tvären också. Ja ni hör ju, som bäddat (!) för en ligga-i-soffa-med-riskudde kväll med godis i ena handen och fjärrkontrollen i andra.
Och så har jag inget planerat inför helgen, det var tänkt att jag skulle på östrogenhelg i saras stuga men pga brist på färdmedel så blir jag i Göths i helgen. Kanske tryggast så.

Nästa vecka är det Midis också och jag kan inte komma mig för att planera vad jag ska göra då. Och även om jag hade haft något planerat så skulle det vara så olikt mig att jag förmodligen skulle bli schizofren och vägra gå ändå. För det är sådan jag är, Hanna "sistaminuten" Öberg. Men om det är någon som mot all förmodan skulle vilja se min schizofrensitiska sida så är ni hjärtligt välkomna att anmäla intresse för ett eventuellt gästspel av mig. Ja jag kan till och med gå så långt att jag lovar att jag, om jag får komma, bjuder på mig själv. Bildligt talat då givetvis.

I ett försök att kompensera upp det pågående skitvädret avlutar jag idag med en;


Solskenshistoria!


Ni vet vem ni/
hank.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0