Ok here vi gå

barnhemsbarn! Jag tycker synd om er, att jag överger er så här på ovetandets farstu. Tyvärr har jag märkt att mitt arbete numer inkräktar som värsta tjuven på min fritid. Dagarna går i 100 000 vilket gör att tiden till uppdatering här inte riktigt har räckt till. Men nu gör jag ett kippande försök att återta den lilla skara som verkar intresserar sig för mig.
Men iallafall, livet leker lite mer nuförtiden. Solen glassar på som värsta stekaren här i götet idag, hela morgonen har jag suttit i möte med kommande klinter till oss och varit trevlig och nickat och sagt "precis" som sig bör.
Nu sitter jag här, seg i skallen efter afterworken igår ifärd med att göra sista checken på bolagets nya hemsida. Senare idag åker jag hemmåt igen för födelsedagsfirande, släktakalas och utgång. På måndag blir det inspelning för reklamfilm. Ja ni hör ju, busy, busy.


Ha det king/
hannie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0