allt jag kan har jag lärt mig av en grafiker

Sitter här och spontansurfar mig in på en av våra leverantörers ordlista över grafisk grammatik. Och så plötsligt faller mina ögon på: "Horunge - Skönhetsfel, när tex. en ensam rad hamnat överst på en sida."
Jag blir liksom kallsvettig och känner mig som hanna 12 år som just blivit ertappad av syfröken birgitta brissman med tuggummi i mun. "horunge" inte okej.  

Det har hänt mycket på sistone, eller jag mycket och mycket, men en vädans massa mer än när vi hördes av sist iallafall. Men det får vi spara till någon annan gång.
Jag har också kommit in i en liten svacka där inställningen till livet är lika med noll, jag är kräktrött på skiten faktiskt. Och träna skulle jag gjort idag också, men har jag gjort det. Svar nej.
Men man har inte roligare än när man äter som jag alltid brukar säga, så det är bara att ta sig i kragen och dansa lambada. Ni kan ju kommentera lite också, så kanske jag blir på lite bättre humör.


king/

Kommentarer
Postat av: modren

Imorgon är en ny dag med nya möjligheter, glöm inte det!!

sen har du ju en härlig helg framför dig, v.12

då du får träffa din favorit-klan!

kramar!

2009-03-03 @ 19:42:19
Postat av: Matilda

Du kan ju ta dig till Lidköping så kan vi kräkas på livet tillsammans,....här händer absolut ingenting så behöver en hanna=)

2009-03-03 @ 21:05:44
Postat av: fritsy

jag är på att alkohola tills vi dödskräks, är du?

2009-03-05 @ 09:35:57
Postat av: hanna

Mor: Fantastiskt.Kan knappt bärga mig.

Matilda:Ja det får vi göra!Vad sägs som, låt mig säga...v.12??

Fritsy: Bring it.

2009-03-05 @ 16:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0