Ying och Yang och Kling och Klang

Hej Läskunniga!

Helgen varit smakfull? Min har varit det, på olika plan. I fredags for jag hem för lite "kvalitetstid" med familj, släkt, vänner och andra drönare. Tjuvstartade helgen på fredagen med att sluta tidigare från jobbet, inte helt skevt.
Kom hem, trodde man skulle mötas av ett "nämen heeeeeeeeeeeej, slå dig ned, middagen är serverad och här har du tidningen och här har du fotpallen." Möts istället av "Hej, ja vad bra, kan du slå in din brors födelsedagspresent. "
På lördagen var det kalas för vår allas broder fredrik. Det var tårtor högt och lågt och presenter hit och dit.
Sedan fort in till stan och mikaela, matilda, karin och alexandra för lite vuxenhäng med rötjut och middag och sedan tokdans i natten. Därefter strög med kusinen sara, brodern och två minderåriga.
Söndag bjöd på dekadens iform av rester av födelsedagstårta och alkoholfricider. Därefter tillbaka till Göts.
Så nu sitter jag här i ett yingyang-moment med en kopp te, gör offerter och grämer mig över att reklaminspelningen är framflyttad till fredag och jag har tvättid på lördag.
Men det är ju insidan som räknas.

Rollerbladea lugnt/
hanna.


Veckans bär:


Boxer Robban?


Daniel?


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag gillar veckans bär, heeelt klart! :D

2009-03-24 @ 12:32:33
URL: http://omsara.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jaa men det var väl bara bra iofs. Fast jag tog ju ändå tillfället i akt att visa mina små sönderklämda fingrar för varenda människa jag pratade med. Problemet var bara att det inte syntes efter ett tag så folk tyckte bara att jag var löjlig. Vilket jag INTE var, haha. Tack själv, kommer snart o hälsar på. Ska bara göra uppsala först. Vi hörs, puss!

2009-03-24 @ 13:24:10
Postat av: Mickan

Vill du att jag ska skicka din tröja? :)

2009-03-24 @ 15:16:04
URL: http://noone08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0