live from Goa...

Hej mina sockerbetor!

Eftersom jag har, som ni kanske kan forutspa, sa ar vi lite upptagna med...absolut ingenting.
Har precis dragit i oss drinkar och friterad banan och sitter har nu lite sa dar halvags in i salongen pa ett internetcafe. Ville bara saga att vi mar bra och har det kalas. Hotellet ar kanoners! de som jobbar dar kanner numera igen oss sa vi behover inte langre be om nyckeln. Och de rostar mackor enbart for var skull. sa vi blir val behandlade.... Imorrn skall jag farsoka mig pa att ge mig ut i trafiken m emma pa moped. I vanstertrafik.
Har jag inte dott innan kommer jag gora t imorrn...

Pa aterseende!


Ni vet vem ni...

H och E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0