nedräkning



Mina jalapenos!

Först och främst: Tack till er alla för finfina/fulsnygga gratulationer i torsdags! Det är fint att ni tycker om mig så mycket, vilket man i och för sig kan förstå.

Annars sitter jag här som ett spädbarn. Nyvaccinerad mot svinis, färdigväxlad och bara räknar dagarna. I söndags hade jag emma pemma över på en sliipöver och ni kan ju kanske gissa samtalsämnet. Där satt vi över en kopp the och räknade valörer, vilket gjorde att det kändes lite mer som om vi faktiskt snart skall åka. Vi gick också igenom det obligatoriska: vad ska vi köpa på taxfreen? En stor pöse gött blir det nog för min del. Speciellt när bolaget vi flyger med till indien är tyskt, och det vet ju varenda kotte att tysk mat smakar folie.

Annars händer det inte mycket i veckan. Jag skall fotograferas på torsdag. Inför kommande reklamkampanj. 40 spårvagnar klädda med mitt tryne.
Vet inte om jag skall skratta eller ni gråta. 

Anyway!
Eftersom vi liksom dödade backpackertanken samma sekund som vi fick bekräftelse på att vårt hotell var bokat,
så kommer jag förmodligen lyckas lägga upp några goa, (ha ha goa) , bilder under resans gång.
Om inte så kör jag ett titta-vad-roligt-vi-har-haft-på-vår-semester och se-hur-snygga-och-fräscha-vi-är maraton när jag är tillbaka.



Ni vet vems paraplydrink ni skulle vilja vara/
h.



Kommentarer
Postat av: modren

Ha´t så gott nu!

och bada lite åt mej med!

2009-11-20 @ 06:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0