Veckoslut är början på något spännande.

Mina stjärnfrukter!

Det är ju inte annat än att en går till att bli lite bortskämd nu när man befunnit sig i den miljö man en gång för inte så längesedan lämnade för det så kallade Vuxenlivet. Men det har jag inset efter en vecka på vidderna, det kvittar hur vuxen man nu tycker man har gått och blivit (hus, jobb och rödvinsdrickan mitt i veckan,) när man kommer tillbaka till föräldrarhemmet så säger det bara svisch! så är man Hanna 7 år igen.  
Och kanske är det som är meningen.
Men under veckan som gått har jag ju faktiskt fått lite gjort också.  Det har blivit både jobb, fikor, umgänge. Ja, jag har till och med hunnit med att oralt tillsätta lite döda kolerabakterier till min kropp. Så nu sitter la jag här och klappar mig på magen a la don king style och mår efter omständigheterna ljuvligt.

Ni vet vems hand ni famlar efter i stormen/
H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0