Gaaaah.

Mina småkakor!

Jag blir tokig. Jag sitter här och försöker ansöka om visum jag. Men inte pga av tillfällig flykt eller att jag blivit utvisad, utan för att jag som sagt skall till indien om cirkus 2 månader och bli kanelbulle.
Men ni ska veta att det är en djävla procedur. Inte nog med att man ska slänga ut sitt personnummer i cyberrymden, man ska skicka med ett färgfoto också. Och det är där jag sitter lite i skiten kan man säga för;
1. Jag är en "vår", dvs jag passar inte i starka färger.
och
2. Jag har typ bara svart, vitt och grått i min gaderob insåg jag igår när jag omvandlade min bastu till en "Walkis."
Jag menar är man en kontorsråtta så är man.

Så där sket det sig. Funderar på att bjuda på mig själv och lämna in en utvikningsbild. "Kom som du är" liksom.



Ni vet vem ni/
h. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0