sjöslag

Mina strömstarar!

Helgen är över och vettet tillbaka!
Tack gode gud för måndag. Äntligen tillbaka till rutiner och hyfs. I mina barn- och ungdomsår föraktade jag starkt allt som hade med just detta och fintade mig fint undan det allt som det kom genom livetsgång. Men nu sitter jag här, lite till åren och måste medge att det är rätt skönt när man riktigt rutat in vardagen. Jag gillar att inte bli tagen på sängen...
Men nog om det.
  
För att inflika er hur det hela slutade i fredags har jag valt en annan väg än ordets. Alltså, istället för att sitta här och tråkförklara hur kvällen utvecklades från en sansad middagsbjudning till något helt annat har jag valt en bild för att illustrera det som skedde.
För hur var det? en bild säger mer än.....

 Ni vet vem ni inte vill kölhala/

 H.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0