gräddhyllan.

Mina sjökex!

Kräftskivan gick bra. Det blev lite av det sjöslag (eller åslag) som prognosen visade. När 7 kontorsråttor släpps ut i skogen kan man lita på att det inte blir mer än underhållande. Kvällen blev som ett enda långt hajkprogram. Till en början. Det startade fint med vedhuggning, "marinbar",  till att ro ut med kräfttinorna. Men någonstans mellan 20 och 21 började det balla ur. Det hela avslutades med konstiga hattar "hanna! ha ha ha du ser ut som ett ollon" och fortsatte vidare med kast med ruttet agn och ett "helvete! jag ramlar i." ja som en vanlig torsdagskväll.

För att spinna vidare på det här med kul i vardagen förresten Ni kan andas ut, jag bor inte längre hos päronen. Det blev en stuga vid havet. och nej det är inget skämt. Nyrenoverad och äckligt fin. I första hand. Så det här med att livet pissar på mig får jag nog försöka ta tillbaka. Så nu om ni landkrabbor vill prova på och bo i skärgårdsmiljö så är det bara att komma. Ert hem är mitt hem och vice versa.

Nej nu måste jag jobba vidare. Rasten är slut och snart blir det fika med micaela´t, det blir haga. det vet hon inte om men den bomben släpper jag senare. 


ni vet vem ni vill hälsa på/
h.





   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0