blää..


Här i sitter jag och jobbar över. Aptråkigt och framförallt när det inte är frivilligt.
Men en kan inte ha roligt jämt.
Och styrelsemöte har de på kontoret också, så nu kan jag ju inte freestyla och gör vad jag vill. '
Nä, idag är det jag som säger blä till livet.

Fick ett sms förut: "jaha. då har väl jag spontanpiercat armen då." Det glädjer mig lite faktiskt, kul att folk fönyar sig. Och sedan läste jag om att forskare hittat nya djurarter i Borneo.
Grattis! säger vi till dem, nu har ni bara 50 år kvar sen har vi utrotat er med.
Men det var väl ungefär de två fnissen som jag gjort idag.

Ja som ni hör. PositivaHanna är igång idag, kanske är bäst att akta sig för att vara halvdeppig. För rätt som det är finner man sig sittandes där, på emotrappan i nordstan, och gråta ikapp med ett gäng tokiohotelälskande tonåringar.

Ni vet vem ni/
H. 
 


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej min söta kusse! Jag har full förståelse för din deppiga dag. Jag har haft tenta idag och känner mig som en barnunge utan godis en lördagkväll. Blä!

2010-04-22 @ 21:28:09
URL: http://omsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0