bacon. det räddar allt egentligen.

Mina homosapiens!

Det är tisdag och hittills har veckan haft stillhet i sitt sköte.
I fredags var det ju releasefest för min del m hela stenhammar/isländarpacket (copywrite frida) som backade upp. Och det var ju inte fy skam det för är det ngt de kan så är det är roa mig.
Lördag bjöd på mastodontshopping m bärgar´n och resulterade i en mörkbrun skinnjacka och ett par leggins m hål i. Säga vad man vill om det men snyggt var det.  Kvällen tillbringades i i en snyggtrea vars innehavare seriöst bör se över sitt colaberoende. Och gött hemsläp iform av sara fick jag med.

Och nu sitter jag här och känner mig lite deppig, vetskapen om att det snöar stjärten ute gör mig illa tillmods. Men så tar jag mig en titt på min baconplånbok och blir alldeles varm. Ända in i hjärtgropen.

Ni vet vem ni gör snöänglar för/
h.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0