måndagsjippie.

Mina Grodisar!

Det verkar inget bättre än att det är måndag. Fast egentligen, vad sitter jag här och lipar om ikväll är det ju spårlöst. Efter cops och jerry springer så kan det vara det bästa program jag vet. Spårlöst och Hitta hem på tv4, två otroligt löjliga program som jag gråter vid varje gång. Let´s face it, det är något med djur och människor som inte riktigt hittat hem.

Imorgon bär det av till hufudstaden också. Det blir kurs. Tillbaka på torsdag. Hotellet som är bokat för mig skall tydligen gå under namnet "pökhotellet" efter en incident som min kollega (han exkl) blev varse om då en 40 plussare släpade hem en annan en sen onsdagskäll i november.

Til´ we meet again!

/H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0