fredagsstund har guld i mund.



Mina tacoskal!

Fredag. Lukta, smaka och gosa med ordet. Det gör jag.
Klenoden i veckan, fräckafredag, fredagsmys- ja kärt barn har många namn. Jag älskar denna dag, kanske så mycket att den gör mig besviken. Men som en säger, en kan aldrig ha tråkigt så länge en har en själv, så fredagen i vecka sju kommer nog bli lika lyckad som man gör den.

Och på tal om lyckad. Min gamla vapenbroder akay niggah tyckte att jag ska med på nöjesguidens gala-priscermoni-klapparyggenochhighfive:a kväll som tidningen har på trädgårn ikväll.
Kan bli en fredagskväll i salongen eller dimman, det beror lite på vad en kan mä.

Och imorgon lördag ska det bli pubgång med tidig hemgång tillsammans med fridfolket, sara escape och diverse löst folk.

Förresten! Idag fick jag ett ganska roligt sms; "Du gör dig lika bra på 9 ans spårvagn som snusen under läppen."
Lätt att bli odräglig såhär på fredagsmorgonen.
(Förklaring för er ovetandes: Jag är med i en reklamkampanj via mitt jobb och reklamen sitter på diverse olika spårvagnar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0