freeedag natt, stilla naaatt.

Nyss ringde min vän micaela. Du kan vi inte ta det LUGNT tillsammans ikväll?
Och det högg jag till på direkt. En spaweekend komprimerad till en kväll. Jag tänker fross i mat, dryck och sötsaker. Och när jag tänker på all den mat som kommer förtäras blir jag nästan gråtfärdig. Tänk vad lite föda kan ställa till det.

Helgen blir lugn för min del. Hade först tänkt att kanske åka hem, men då ska paranteserna åka till Sthlm och glo på skifs. Unna sig sådär-vad ska det vara bra för? Föräldrar ska inte ha roligt, de ska förse sina barn m husrum och mat när de behagar att komma hem. 
Så jag blir här i goa göts. I och för sig inte illa pinkat.

Imorrn blir det klippning och färgning av mitt hår också. Får se om de kan reda ut det svinto som de kommer möta.

Vi hörs!

Ni vet vem ni/
h.


Kommentarer
Postat av: Modren

Välkommen hem nästa helg! då är el`Snaido hemma också.

2010-02-07 @ 16:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0