jaha.

Mina halvapor!

Då var det måndag igen. Och jag som bara lever för helgerna numera. Dålig satsning kan man tycka då de dagarna som utgör helg inte direkt är överflödiga. Men men en kan inte göra annat än att ta det som den man jag är.

Idag blir det ett besök hos frissan iallafall.
Svinto, det är ett bra beskrivande ord över min kalufs nuvarande tillstånd. Lägg till äkta östadskänsla (so you get the picture) och en yorkshireterrier som krupit upp och dött så börjar vi komma någon vart.
Inte trodde jag att mössan skulle bli min käraste ägodel, men nu har jag svårt att slita mig från den ulliga lilla krabaten. Så det är på tiden.....


På fredag förresten! Dax för lite promoting!
Alla som bor, finns och existerar i Götet bör komma till Parken  på fredag. 
Stinas loverboy och de stiliga gossarna:



 i the berndt har releasefest. Inga ursäkter, bara att komma. 
Om inte finns det chans till bugg med er favoritbloggerska!

Ni vet vem ni skulle vilja sitta i samma båt som/
H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0