mina förlorade!

Ni ska inte tro att hanna gått och glömt er! Nej, jag tänker på er ibland. Allihop.

Jag har bara lite mycket som pågår i mitt liv just nu. Det är reklam på spårvagn, inflyttade kamrater, flyttade kamrater, mässutställning, jobb, mutbjudningar, säljcoachning på jobbet, bowling etc etc.
Ja ni hör ju alldeles för mkt för att ta upp er dyrbara tid med!

Idag ska jag till min vän frida och hjälpa henne att måla deras babyblåa kök till vitt. Vettefan hur hon lyckades övertala mig till det. Kanske var det det där med öl och måla väggen med kroppen som enda redskap som lockade mig. Eventuellt.

Imorgon blir det middag, bowling och reklamspaning m jobbet.

I helgens sköte finner vi att 2/5 enestig kommer till stan. PLUS att flyckten har valt att bli götetbo.

vad kan jag säga?

Jag gillar´t!

Ni vet vem ni/
H.

Kommentarer
Postat av: Trollhättebon!

Oh dear.. hanna, vi får ta vårt gemensamma pick och pack och besöka norrpan en helg.. hehe då jag stolt från och med måndag huserar på en hemlig adress i Trollhättan. Men KOrsgatan finns kvar till april =) Så husrum står min nuvarande sambo för!

2010-01-16 @ 12:22:18
URL: http://catchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0